Pentru ucigă-l toaca

Posted: Noiembrie 6, 2009 in categoria "intestinul gros"

Gata! Am început să mă enervez. Mi s-a aplecat de la toţi comentatorii care pun problema, care întorc pe toate feţele poponeaţa marinerului, de câte ori acesta binevoieşte să mai trântească o grămadă de bălegar peste soarta acestei ţări. M-am săturat de toţi piraţii dosnici care mănâncă rahat pe portaluri de ştiri, postând comentarii în care apreciază orice nerozie a homunculului de la Cotroceni. „Băsescu joacă tare”.”Refacerea alianţei DA. O idee bună”.”Bravo, Croitoru”. Îmi vine să vomit. Fantoşa de la BNR a avut parte de cântecul de lebădă în acompaniament de poezie de înaltă definiţie artistică. Du-te, frate, la un cenaclu şi remarcăte acolo.

Acum, alţii pun problema dacă nu cumva Negoiţă e mai bun decât Johannis. Who gives a shit! Marineru’ a vrut refacerea alianţei DA, un guvern de coaliţie şi apoi a desemnat un premier pe care nu l-a propus nimeni, nici măcar fraţii portocalii din PD-Labă. You gotta be kidding me! Câtă nesimţire şi inconştienţă poţi să ai, ca să te joci de-a ascunde cârnatul în vremuri de criză, cu oameni care rămân fără locuri de muncă, cu ţara vândută FMI-ului, cu leul având perspective serioase să o ia definitiv la vale.

Ştii ce am să fac eu?. O să mă duc la vot şi am să-i trag un „nope” la referendum ăstuia cu barca pe valuri, oricât de mult i-aş urâ pe găozarii din partide, şi am să-i trag şi un vot negativ, să se ducă dracului, să pescuiască în ape tulburi undeva pe fundul oceanului, unde zace scufundată flota României. Ptiu, drace! La coteţ cu el, ucigă-l toaca!

Lasă un răspuns

