mariner & Buratino

Posted: Noiembrie 24, 2009 in categoria criminală

Bun. Prin urmare, România a mai ratat o şansă la intrarea în normalitate, printr-o o ruptura radicală de plaga FSN care a parazitat timp de 20 de ani acest popor. Dar ce să-i faci? Lumea e plină de proşti şi România de moldoveni care l-au votat pe mariner în proporţie de 90%, pentru că Iliescu nu mai candida. Aşa se face că Celălat a fost eliminat din cursă şi a mai rămas să alegem între el şi Buratino. Cumplită situaţie. It’s like chooseing between „Douche and Turd”. Între mârlanul ahtiat de curve şi tributar acestora şi papagalul cu puţa mică, mică şi ofilită, căruia alţii îi poartă coaiele, parese că opţiunea e imposibilă. Dar s-o luăm metodic. Ipotetic, de dragul raţionamentului.

Trei proşti într-o bărcuţă. Tu, marinerul şi Buratino. Pe cine alegi căpitan? Hm. Păi, l-aş alege pe mariner, care s-a arătat în numeroase rânduri capabil să navigheze ca în elementul său pe ape învolburate. Problema e că bărcuţa pârâie pe la toate încheieturile şi ia apă prin toţi porii şi încă o furtună i-ar putea fi fatală. Cu marinerul scelerat la cârmă, o să se ducă sărăcuţa la fund. Marinerul are gonflabila turistă pusă bine şi se salvează. Buratino, la rândul său, n-are treabă. Are capul de lemn şi pluteşte ca o geamandura. Dar noi ceilalţi, rămaşi aici cu picioarele prizoniere în ciment… noi ce vină avem? Nu, domnilor. În niciun caz. Că doar nu am rămas în căcatul ăsta de ţară ca să mă bage la apă un dobitoc, un homuncul ahtiat de putere, un nea Gheorghe mincinos şi nesimţit care zbiară şi bate din picior ca un plod isteric când nu i se dă acadeaua. Aşa că am să-i trag două peste fălci, de să-i sară măselele cariate şi apoi am să-l prin de ceafă şi-am să mi-l înec în zoaia de pe fundul bărcuţei, de care tot el se face responsabil. Şi după ce o înceta să se mai zbaă, am să-i fac vânt peste bord, legat de gât cu gonflabila care să-l ţină la suprafaţă, să rămână mărturie peste ani despre ce păţesc cei care mănâncă mai mult căcat decât acceptă elementarele norme de bun simţ. Asta am să fac. Pe urmă m-oi duce la Buratino şi-am să ciocănesc în capul lui de lemn, până s-o umfla îndeajuns cât să se ţină la suprafaţă cu tot cu mine calare pe creştet alături de rezerva mea de rom. YO-HO-HO AND A BOTTLE OF RUM!

Lasă un răspuns

