Atenție la curent

Posted: Februarie 9, 2010 in Uncategorized

N-am mai actualizat bulgărul de vomă în ultima vreme, plictisit fiind de marasmul corupției, minciunii și meschinăriei care domină în este vremuri această țară de doi bani prin care, cu voia domniilor voastre, și eu îmi târâi hoitul. Mă uitam deunăzi la televizor – vorba vine; de fapt mă uitam la calculator și ascultam ce mai spun găozarii – și mă trezesc cu Jack și Vrejul de Fasole, asta, Cutișteanu cu o reclamă la vândut energie. Pen’că, vezi ’mneata! Vrejul de Fasole are un CV impresionant ca furnizor dă enerjie a lu’ Mittal Stil de ani buni, pănâ când hindusul și-a dat seama că Jack n-are cum să facă cu ciocanu’ atâta amar de curent în firma lui de garsonieră și i-a dat cu flit.  Și-mi spun, bă frate! E groasă. E dată dracului criza asta, dacă au ajuns és băieții deștepți să-și facă publicitate la televizor, ca să prostească pe proști să cumpere câte o găleată de curent supraîncărcată cu procentul lor de intermediere.

Uite aici un articol din Gândul, de acum câțiva ani, scris de Sorin Țiței, jurnalist de investigații pe Moldova, pe care l-am întâlnit acum ceva vreme la București în cadrul programului “Eu fac știrile”, cu câteva lucruri despre Vrejul de Fasole și afacerile lui cu electroni. http://www.gandul.info/news/firma-fostului-sef-electrica-silviu-boghiu-furnizor-energie-mitt-273002

Lasă un răspuns

