Severvilism

Posted: Martie 2, 2010 in categoria "intestinul gros"

Dan Șelaru a adus în discuție pe blogul său termenul „băsescianism”, scos din pălărie într-un acces extrem de grav de servilism lingușitor-libidinos de către Sever Voinescu, noul trubadur al vajnicului conducător al zilelor noastre. Am postat acolo un comentariu în care am încercat să fiu cât mai elevat cu putință în descrierea tiparului în care se încadrează comportamentul slugarnic al personajului mai sus amintit. Comentariul a fost retras de către administratorul blogului pe motiv de exprimare injurioasă la adresa șefului Statului. Ceea ce în opinia mea nu era cazul. De aceea am să descriu aici, unde eu sunt DUMNEZEU, reproducând integral termenii esențiali, despre ce era vorba.

Prin urmare, dincolo de mostra cu totul scârboasă de servilism libidinos a lui Sever Voinescu, alegerea termenului „băsescianism” este cum nu se poate mai nefericită, atâta timp cât numele șefului Statului pare a fi etimologic derivat din denumirea populară a flatulenței intestinale, ceea ce face demersul slugarnicului devot nu doar dezgustător din puct de vedere moral, dar și ridicol prin formă, aducând celui la pulpana căruia se gudură mai degrabă deservicii. Plus un miros urât.

Comentarii
  1. Dan Selaru spune:

    Nu l-am sters pentru ca nu ai dreptate, in alti termeni :-), ci pentru ca expunerea e prea mare si un asemenea comentariu m-ar conduce la moderarea comentariilor. Ceea ce nu/mi permit. Si nu vreau sa ajunga blogul ca site-urile de ziar. Toate cele bune.

Lasă un răspuns

