A facut… boc…boc-boc

Posted: Martie 13, 2010 in categoria "don't be aggressive to me"

Cum întâmplarea face ca televiziunea poporului, OTV, să se afle la mine între Cartoons Network și Mini Max, imediat după Nikelodeon, zapând printre canale am dat într-una din zilele astea peste premierul Bo-Bo-Boc la DD ‘n D, explicând el cum se face cu criza și măsurile beton prin care cabinetul său va construi orizontul luminos al acestei țări în paragină. N-am stat să ascult tâmpeniile lui, dar după vreo două ore, sau poate trei, pe la miezul nopții, am mai făcut un tur de circuit peste canale și l-am regăsit pe Bo-Bo-Boc în aceeași garsonieră OTV, secondat de DDD, de data aceasta cu amintiri din tinerețea lui de școler eminent. Și mi-am zis… WOW! Ce grozăvie! Să fii redus la statutul de agent de PR, ținând spatele pentru toate rahaturile alea din Guvernul strunit din umbră de mariner, luând-o și prin dos și prin gură de la tot poporul care a ajuns la sapă de lemn. Și să mai faci și așa o treabă de toată jena, după cum s-a văzut două zile mai târziu, când Bo-Bo-Boc-ul a dat față cu reacțiunea sindicaliștilor care n-au prea fost încântați de planul lui de redresare a economiei până în 2030. HAHAHAHA!

Nu s-ar putea spune, însă, că nu are curaj. Vorba aia! Mică, dar ! I-aș propune ,totuși, mai multă precauție. Că doar a văzut toată lumea ce-a pățit Berlusconul.

Lasă un răspuns

