Cre’ că îi crieză

Posted: Aprilie 29, 2010 in categoria paranormală

Ajunsesem deunăzi la ultimii 200 de lei care trebuiau să mă țină până pe 1 Mai… când e liber, și deci banca e închisă… atunci 2 mai, care e duminică și… care trebuiau să mă țină până pe 3 mai, și m-am dus să cumpăr o pâine pe la trei după-amiaza. Am intrat în prima băcănie și am cerut o franzelă. Apoi am întins bancnota de 200 de lei. Mmmmmmmm… nu. N-aveau să-mi dea rest. “N-ați avut azi vânzări de 200 de lei”? am întrebat. Nu știu ce mi-a răspuns, dar a trebuit să intru în brutăria următoare. Acolo am întrebat dacă pot să cumpăr o pâine, dacă nu am decât 200 de lei. DOH! Vânzătoarea n-a înțeles. „Vreți să schimbați 200”? m-a întrebat. „Nu! Vreau să cumpăr o pâine”, am răspuns. Îmi feliază o pâine, îi dau bancnota, deschide casa de marcat și își dă seama că nu are să-mi dea rest.

Am fost nevoit să mă duc până la alimentară, o hală de 100 de metrii lungime, plină cu toate… chimicalele; un fel de mini-mall. Iau o pâine, mă duc la casă… Ghinion. Nu are să-mi dea rest. Fraților, v-am zis că-i groasă! Eu nu mai am decât 200 de lei până săptămâna viitoare, dar afaceriștii ăștia de paie ai societății de consum sunt mai rupți în fund decât mine, amărâtul.

Nu mai am ce face și mă duc la caseria Electrica, să schimb bancnota și… SURPRISE, îmi dă până și fise. Deci, amărășteanul cu viața pe butuci încă își mai plătește facturile. De frică! Mănânc mai puțin, mai dau o gaură la curea, dar, doamne ferește, să mi se taie curentul, ori, mai rău, cablul TV. Că rămân singur cu nenorocirea mea.

Comentarii
  1. adi spune:

    TARE, bah, ultima fraza.

Lasă un răspuns

