No angel, just murderer whore

Posted: August 17, 2010 in categoria criminală

În general, m-am abținut de-a lungul acestui blog să fac aprecieri critice la adresa femeilor, pentru a nu declanșa torentul acuzațiilor steriotipe de misoginism venite din partea duduilor rănite narcisic de absolut orice critică la adresa tagmei lor, și a bărbaților care se agață cu disperare de o imagine idealizată a femeii, în ciuda realităților contemporaneității. Numai ieri ce-am dat iama în branșa prostituatelor mediatice, și nu m-aș fi întors la subiecte conexe dacă n-aș fi dat peste această monstruozitate care, în opinia mea, te face să privești oarecum echivoc execuțiile prin lapidare din Orientul Mijlociu.

Este vorba de Nadja Benaissa, cetățean german de origine marocană, dacă nu mă înșel, membră a formației pop No Angels (no shit), care, deși cunoscând încă din 1999 infectarea sa cu virusul HIV, în perioada 2000-2004 a întreținut relații sexuale neprotejate cu trei bărbați, dintre care unul a raportat infectarea cu virusul mortal al imunodeficienței dobândite. În prezent, constituind subiectul unui proces în Germania, în urma căruia ar putea primi o pedeapsă între 6 luni și 10 ani de închisoare pentru vătămare corporală, ex- popstarul a declarat că ”îi pare rău și că nu a dorit să infecteze pe nimeni” cu virusul care-i otrăvește sângele.

Ei bine, o asemenea atitudine constitue în opinia mea circumstanțe agravante ale gestului. În conformitate cu complexul de culpabilitate care împiedică femeia să-și asume responsabilitatea pentru orice lucru negativ, există un comportament steriotipic al multor femei criminale care chiar și în fața celor mai evidente probe criminalistice, refuză să-și recunoască crima. Iar atunci când o fac, găsesc mereu stranii justificări morale dezincriminatoare. Îmi amintesc de un caz de la noi, în care o femeie care și-a executat bărbatul, zburându-i creierii în timp ce dormea cu o pușcă de vânătoare, a declarat în fața reporterilor de televiziune: ”El mi-a luat pușca, să mă apăr. Dacă nu mi-ar fi dat-o, ar fi trăit și azi”. Adică ”întotdeauna-i vina noastră, niciodată a muierii / revenim după pauză cu crima din Primăverii”.

Faptul că această femeie, care în cunoștință de cauza a infectat un bărbat cu o boală terminală, adoptă acum masca ignoranței și al inocenței, te face să te cutremuri de oroare în fața minciunii și fățărniciei care-i corupe sufletul. În opinia mea, această creatură se face vinovată nu de vătămare corporală, ci de tentativă de omor în circumstanțe agravante care, în cazul în care se va solda cu decesul victimei, ar trebui să o împiedice să mai vadă vreodată lumina zilei. Și sunt blând. În Afganistan nimeni n-ar mai fi întrebat-o ce n-a vrut și ce regretă.

Lasă un răspuns

