Eu filmam Morga

Posted: Noiembrie 13, 2010 in categoria paranormală

Nu contează de ce. Să cadă măgăreața pe mine și să spunem că din fixație morbidă. Treaba mea. Filmez ce vreau. Că doar nu eram înăuntru, răscolind printre cadavre. Filmam plăcuța cu zoom out și trecere pe mașina IML, când, cu ochiul liber, celălalt fiind lipit de vizorul camerei, îl văd pe tipul ăsta în uniformă venind spre mine. M-am prins că vrea să-mi ceară socoteală așa că, de-al dracului, mă fac niznai și mă întorc spre el, ca din întâmplare, să-i trag pufarina pe bandă. A fugit repede din cadru ca o fetișcană rușinoasă. Apoi, după ce am lăsat camera jos, m-a luat la rost. Că de ce fimez eu? Că nu e voie. Păi, de ce nu e voie? Pentru că nu e voie. Unde scrie? Sunt pe spațiu public, filmez ce vreau. Nu, că nu sunt pe spațiu public. Sunt în parcare. Se pare că parcarea nu e spațiu public. Vă rog să ieșiți din parcare. Ies din parcare și mă apuc să filmez de acolo, tot Morga. Așa că vine și un individ mai ”spălat”, vreun autopsier ceva, care probabil tocmai terminase de hăcuit vreo două trei specimene, și-mi zice că nu e voie. Nici de pe alee. Că asta e incinta Universității, care e o instituție publică. Păi tocmai, zic. E instituție publică. Deci sunt pe spațiu public, filmez ce vreau. Așa că gagiul în uniformă se oțărește și-l văd că pleacă bânguind ceva de rector. După două minute vine cu un tip purtând, ce-i drept, un costum cu burtă, care-mi zice la rândul său că nu e voie. Dar cine ești mătăluță, tovarășe? Îmi agită o legitimație pe care nu văd ce scrie, dar îmi dă de înțeles că nu e rectorul, ci paznicul cimitirului, sau ceva de genul ăsta. E plin ochi de importanța funcției sale. Eu nu dau doi bani pe ea și încep să mă enervez. Paznicul avansează ideea că aș putea fi vreun terorist. Mă pufnește râsul de nerozia țăranului, și dau să mă întorc, doar ca să fiu oprit de un echipaj de poliție mobilă. Vă rog să vă opriți, îmi transmite de la volan o duduie în uniformă.

Deci, scenă de film. Eu, mititelul, înconjurat de una bucată autopsier macabru, o alta agent de pază la morgă, una bucată paznic cimitir, o duduie înțepată în uniformă, secondată de un mârlan minion, cu vestă anti-glonț, pulan și spray paralizant. Bă, ești nebun? Pe onoarea mea!

Apoi începe dialogul utopic cu organul de ordine, recte sexul slab în uniformă. Păi, cică, mârlanul de pază zice că nu e voie. Ăsta nu știe ce zice. Vă rog, să vă legitimați! Notează datele din buletin. Da, ce-i asta? Stat polițienesc? Pe mine să nu mă luați cu d’astea, se oțărește organul de ordine cu port-jartieră. Că poate vă și amendez! Pentru ce mă amendați? Vă amendez eu pentru ceva. Hai sictir! Contest amenda în instanță. Și credeți că mă impresionați cu asta? se rățoiește țoapa. Dar mătăluță crezi că mă impresionezi pentru că porți o uniformă?

Nu! Nu mă impresionezi. Și-am plecat, amuzat de idioțenia țăranului mediu civilizat.

Comentarii
  1. M.G. spune:

    Cand mai ai imagini din astea inefabile, da un semn, sa manca si gura telespectatorului un pic de hahaiala pe seama fortei de reactie rapida a tuzgureanului.

  2. un autopsier spune:

    se zice autopsier şi nu autopsist

  3. touretul spune:

    corect! am schimbat. mulțan!

Lasă un răspuns

