Petru Başa, ca un paşă în „fruncea” clientelei PD-L

Posted: Ianuarie 21, 2011 in categoria "şi-am mai dat un TUN"

Vi-l amintiţi? Eu da, de atunci de când am dat iama în redacţie la oficiosul Primăriei, 24 de Ore, cu barba mea cu tot,  taman în toiul unei şedinţe de smotocit pisica, iar Başa m-a întrebat cine sunt, iar eu am fost cât pe ce să-i răspund: da’ tu cine eşti? Cum adică cine sunt? mi-ar fi răspuns el acum. Păi, eu sunt Başa, paşa de la Mureş, cu peste 600 de contracte pe bani publici câştigate prin încredinţare directă! Ai venit să mi te-nchini? Hai sictir!

Conform cursdeguvernare.ro , paşa Başa conduce lista clientelei de partid din Senatul României cu 617 contracte încheiate cu instituţii ale statului prin care mulge cu mânuţa lui un purcoi de bani publici. Ceea ce mi se pare corect, atâta timp cât fiţuica 24 de Ore Mureşene, cu tot cu sucursala Radio Son(of the Bitch),  sunt practic în faliment, şi au trebuit să se mute din sediul ăla cu firma cocoţată pe acoperiş taman în hotelul lui Sorin Ţerbea de la combinat, acesta la rândul său un membru absolut onorabil al clientelei PD-L Mureş, rebrenduit drept om de afaceri de Realitatea TV mai deunăzi, în emisiunea lui Ovidiu Maior, care, costumat la patru ace şi fercheş ca un june prim, îl tot întreba politicos despre economie şi despre cum stăm cu criza şi  ce-ar fi de făcut. Am crezut c-o să mă cocoşez de atâta râs! Da’ de unde, Doamne Dumnezeule şi Maica Domnului, să ştie el, Ţerbea, de criză? Că doar nu e criză, frate, pe bani publici! Aşa cum bine demonstrează paşa Başa, aranjat bine mersi cu 617 contracte cu „Statul”, cu tot cu afacerile lui de presă ajunse la sapă de lemn.

Pentru cine vrea sa afle o istorie ghiduşă cu paşa Başa, de acum câţiva ani, să tragă pe inmure.ro, la episodul de joia viitoare a „Condiţiei jurnalistului…”. Ca să afle tot omul ce straie poartă turcul!

Comentarii
  1. adisabeba spune:

    lasa ca unii castiga si fara sa fie parlamentari, roman din expozitii pe domeniul public, maior din studicard si transporturile terestre ale primariei, porutiu si gliga repara scoli in regim de urgenta, benta face garsoniere pentru romi de 1,2 miliarde fiecare in Valea rece, Borsan vinde centrale termice prin distrugerea Energomur, Info Statistics scoate monitorul primariei pe disketa de la serviciu. Mai sunt manarii, tata, nu trebuie sa ajungi in parlament sa smecheresti!

  2. victor spune:

    Başa mai nou a încheiat încă o afacere de culise la Sighişoara unde acesta îşi are trustul de presă, radioa, JSR şi Tv local Primarul sighişorean Ioan Dorin Dăneşan se lăuda că a adus o nouă televiziune prin cablu la Sighişoara ştiind că de mai bine de 10- 12 ani Başa ţine supremaţia în mass media fiind un minimogul local, doar că printr-o mutare strategică Başa a ajuns recent să vândă Tv Teleson chiar firmei concurente aceea adusă de prmarul Dănăşan Ceea ce mă face să cred că va mai curge nu ştiu câtă apă pe râul Târnavei până să avem o televizune prin cablu concurentă la Sighişoara.

Lasă un răspuns

