Fotbalul pentru TONȚI

Posted: Martie 27, 2011 in categoria gheorghe

Vreau sa spun mai întâi că n-am văzut România-Bosnia de la început. Deci am ratat golul, și asta doar pentru că tot așteptam să se ia lumina de Ora Pământului și încercam să surprind momentul în care orașul se scufundă în întuneric, ceea ce nu s-a mai întâmplat. Așa că am pierdut și întunericul și golul și m-am ales doar cu fotbalul cu și pentru tonți. Dumnezeule, ce loaze! Jucătorii luau bătaie în teren, aplicând tehnica deja consacrată a statului cu fundul în poartă și bubuirea mingii în față, în tribune suporterii noștri luau bătaie de la suporterii lor, coalizați cu forțele de ordine. Și în tot timpul ăsta, comentatorii, cu un discurs de căcăcioși de câte ori mingea se apropia de careul nostru de 16 metrii, vorbeau despre rasism. Ce papagali! Măcar de-am avea și noi atâta mândrie națională încât să fim capabili, dacă nu de rasism, măcar de-o xenofobie… ceva!

Una peste alta, am asistat printre picături, că doar nu era să mă uit tot timpul la meciul ăla de amatori, la încă o dovadă a găozului în care se scufundă această țară de ratați. Ați văzut cum a ratat Mutu, de la un metru trăgând în portar și în tot restul meciului învârtindu-se pe teren ca o găină în fundul curții? Atât de ratați!

Lasă un răspuns

