De ce ar putea cineva crede că Valeriu Tabără e un imbecil

Posted: Mai 14, 2011 in categoria ”la mintea găinarului”

Poate pentru că l-a văzut la emisiunea lui Guran de pe TVR 2. Eu unul l-am văzut și l-am și ascultat, dar tot degeaba. Moise îl întreba de ce sunt cartofii 4 lei, de ce sunt suprafețe agricole nelucrate în România, de ce suntem pe lista țărilor din lumea a treia cu risc ridicat de înfometare, de ce sunt mall-urile pline de legume din Turcia. Ăsta o dădea cu ce subvenții a dat ministerul, ce-a făcut, ce-a dres. NU MĂ INTERESEAZĂ, PRIETENE, N-AI ÎNȚELES? Mă interesează ce rezultate ai. Și dacă n-ai, de nu ai. Ăsta o ținea pe a lui, până când însuși Moise, omniștient într’ale daravelelor astea, a trebuit să spună că nu înțelege. Nicio problemă pentru Tabără. El o dădea înainte ca un școler bine educat la institutul demagogiei politice. Ba chiar, la un moment dat și-a permis, incompetentul, să bânguiască ceva despre ”dacă am fii la Antena 3”. WHATTA FUCK, MAN? La Antena 3 sau la TELEVIZIUNEA DE PUPAT ÎN CUR PUTEREA, tu ești în slujba poporului, tataie. Nu ești în stare să răspunzi, bagă no comment. Sau, ia-ți mătăluță o asistentă competentă ca a lu’ Funeriu, să-ți sufle dânsa ce să spui. Și mai du-te-n… 

Lasă un răspuns

