Tim Watley is BREAKING BAD

Posted: Iulie 21, 2011 in categoria "don't be aggressive to me"
Etichete:, , ,

Cred că am mai menționat, când am scris despre Dexter, că nu urmăresc seriale de televiziune. N-am urmărit niciodată nimic decât South Park și Seinfeld. Și Dexter. A fost ok. Puțin gay, cu toate problematicile acelea feminine lăbărțate pe tot parcursul sezoanelor, dar ok. Ei bine, zilele trecute am dat peste Breaking Bad, și ce să vezi, e mai bun decât Dexter. Mai realist, mult mai lipsit de clișee răsuflate. Îmi place. Iar acum am înțeles și de ce?  Pentru că, într-un mod absolut surprinzător, are ceva din Seinfeld. Firește, nu umorul.

Comentarii
  1. florentin spune:

    ii fain, am vazut si eu prima serie

Lasă un răspuns

