Am pisoi

Posted: Iulie 31, 2011 in categoria "yo-ho-ho and a bottle of rum"
Etichete:, ,

Pe bune. Nu glumesc. Unii au șoareci. Șobolani. Nu și eu. Eu am pisoi. Am pisoi în coloana de conducte. Trei. Doi negri și unul bălțat. Toți trei în coloana de conducte. Îi aud prin zid cum se foiesc. Stau claie peste grămadă. Îmi închipui. Că doar nu e cine știe ce loc p’acolo. Și mai sunt și, firește, conductele. Ca să nu mai spun că nu stau ”ca tot omu’” la nivelul pardoselii. Nu. Ei stau sus. Cam în dreptul becului de la toaletă, de deasupra oglinzii. Să tot fie la vreo doi metri. Sunt la înălțime, ce mai! Mă mir că nu trec la vecini. Că doar coloana traversează tot blocul. Iar eu stau la etajul trei, am uitat să precizez. În consecință, pisoii atârnă la vreo 15 metri de hăul care se cască sub ei până în pivniță. Pesemne, așa le place.

Că doar am încercat să-i blochez înăuntru, adică în casă, da’ n-a fost cu putință. Că e bagabonzi! Câte doi se duc în bucătărie să mănânce. Unul stă de șase. Și când dau buzna să-i prind cu rața-n gură, ăla de stă de șase, țuști, în vizuină și de acolo are grijă să împingă cartonul cu care blochez eu intrarea, ca să intre și ceilalți. Așa am crezut până de curând, când i-am prins pe ăia doi negri descoperiți și am lipit cartonul cu bandă izolatoare. Ași! Aiurea! Au trecut parcă prin carton.  

Da’ nu i-am avut dintotdeauna în conducte. Nu. Până de curând stăteau sub cada de la baie. Când am deschis cușca cu care i-am adus, eu și cu frai’miu căscând ochii ca tolomacii, ei imediat ce-au mișunat exact sub cada de la baie. Ia-i de-i scoate d’acolo. Ași! Aiurea. Am pus de-o ușiță batantă, care se deschidea spre exterior și atâta, și rămâneau blocați afară. Să vezi atunci ce mai mieuneală și smiorcăială. Că, ”aoleo, c-am rămas în fundul gol, pradă primejdiilor de „toate” felul”. Și ioi, și vai! Așa că mi s-a făcut milă și i-am lăsat înapoi înăuntru. Așa mi-a trebuit, că de acolo, ce și-au zis ei: „Gaura e compromisă! Am fost dați în vileag, fraților! Nu mai e de stat p’acilea”.  Și s-au apucat de-au săpat un tunel, ca-n MAREA EVADARE, în zidul dintre vizuina de sub cada de baie și coloana de conducte. Și acolo s-au dus.

Aoleo, mi-am zis la început. Se blochează bagabonzii p’acolo, și putrezesc dreacu, și n-o să mai poată vecinii de miros, și-or trebui să dărâme blocu’, să-i scoată d’acolo. FUCK! Așa c-am zidit MAREA EVADARE, fără cine știe ce succes, că doar pezevenghii erau deja înăuntru. În coloana de conducte, zic. Ași! Aiurea! N-au nici pe dreacu! ”Doarme” toată ziua și imediat ce se face seară, ies să mișune, pe la haleu, pe la frigider. Odată, ăla bălțatu’ s-a furișat până la mine în cameră, d-am pus imediat pe el reflectoru’, că dormeam iepurește, nu care cumva să sară pe mine, să mă sfâșie. Că nu se știe niciodată cu lighioanele astea, de stau prin conducte. Pisicii mă-sii! Nu-i mai scot d’acolo nici cu hingherii!

Comentarii
  1. florentin spune:

    Tare de tot! 🙂 pune papica langa gaura si lasa-i sa vina sa se obisnuiasca sau, si mai simplu, daca au mama bag-o in baie ca ii scoate ea!

Lasă un răspuns

