Mi-am luat hârtie igienică portocalie

Posted: Octombrie 3, 2011 in categoria "intestinul gros"
Etichete:, ,

În tradiția instituită de Funar care ca primar al Clujului a pus tricolorul pe coșurile de gunoi, după ce a vopsit tribunele portocalii, după ce a vopsit echipa portocalie, stațiile de autobuz, taxiurile și blocurile deopotrivă, PD-L și-a lăsat amprenta și pe hârtie igienică. Ceea ce mi se pare absolut rațional și în concordanță cu înclinațiile acestui partid, cu originea intestinală a numelui președintelui mariner, cu tabieturile culinare ale mâncătorilor de căcat din presa portocalie, inclusiv postacii de pe bloguri, și zona cea mai generoasă a făpturii lu’ madame Udrea. Mi-am luat un bax de la Kaufland, 60 de bani sulul, să mă șterg la cur.

Pare galbenă, dar, vă asigur, e portocalie. Pe cuvântul meu.

Lasă un răspuns

