L-au săltat și pe mai vechea noastră cunoștință, Silviu Bian

Posted: Octombrie 16, 2011 in categoria ”la mintea găinarului”
Etichete:,

Îmi aduc aminte de domnul ăsta din vremea în care îl sâcâiam cu cazul Reghina Fărcaș, cea care timp de doi ani s-a luptat prin instanțe cu ANOFM, suportând detașări la Brașov unde stătea cazată într-un imobil lipsit de apă caldă, pentru că postul din fruntea AJOFM Mureș era rezervat Luminiței Core, soția fostului director al piețelor din Tîrgu Mureș, Alexandru Core, mare sculă PD-L, acum fleșcăită. Pe atunci domnul Bian se juca de-a detașările și numirile în funcții de șef, Reghina detașată la Brașov, Luminița Core numită șefă la Constanța, dacă îmi aduc bine aminte, detașată de acolo la Tîrgu Mureș, de unde nu plecase de fapt niciodată.  Un alambic ridicol de sforării nesimțite la care Bian găsea raționamente stupide pe care le debita cu cea mai inocentă seninătate. Până la un moment dat când, agasat probabil de întrebările mele ,mi-a spus așa, tam-nisam, că ”oamenii pot avea accidente în drum spre casă”.  Mă amenințați, l-am întrebat atunci. Nu, mi-a răspuns. Doar menționa că oamenii pot avea parte de accidente. În ciuda sesizărilor repetate din presă, DNA nu s-a sesizat nicicum la vremea aceea.

Ei bine, acum îl vedem la zuhthaus alături de toți găinarii care ocupă funcții publice ca să acumuleze osânza groasă prin traficarea funcțiilor de conducere, perpetuând astfel un lanț nesfârșit al corupției care sugrumă această țară. S-ar putea să fie vorba doar de un accident. O sculă fleșcăită, sacrificată pentru imaginea partidului aflat în campanie electorală anticipată.

Eu personal, ca o veche cunoștință, îi urez să-i putrezească mădularele împuțite într-un beci cu ușa ferecată de o cheie rătăcită. Amin.

Lasă un răspuns

