Huidu a omorât trei oameni cu ”gipanul”. Chemați vrăjitoarele!

Posted: Octombrie 18, 2011 in categoria "canal TV"
Etichete:, , ,

De fapt titlul e parțial greșit. Corect ar fi, ”Huidu, implicat într-un accident soldat cu moartea a trei persoane”, și asta în ciuda corului de ”butthurts” de la Antene unde toți atinșii de ironiile cârcotașilor s-au strâns grămadă să joace țonțoroiul pe mormântul lui Huidu, deși, providențial, acesta e încă în viață. Totul a culminat cu ineptul Ciutacu, butthurt No. 1, făcâd o paralelă între Gypsi Gipsanul și cârcotaș, ridicând problema arestării preventive a lui Huidu din motive doar de el înțelese.  Badea nu s-a lăsat nici el mai prejos, găsind nenorocirea nemesis-ului său drept un bun prilej pentru a se răzbuna pentru toate dățile în care cârcotașul l-a făcut cocalar.. De fapt, întregul atelaj al saniei Motanului Felix s-a strâns grămadă mai ieri pentru a discuta, în lipsa oricăror date concrete, vreme de vreo opt ore în continuu, sănătatea mintală a lui Huidu, dosarul său de șofer cu antecedente întinse pe parcursul a 20 de ani, să nu uităm asta, deplângând în același timp soarta decedaților într-o expunere tabloidă a jalei unicului verișor ( dacă era de-al doilea eram în ”The Last Action Hero”) al uneia dintre decedate. Și să nu uităm karma.

Well, atunci când la un post de știri, la ore de prime time sunt aduse ”astroloage”, ”numeroloage”, cititoare în cafea, vorbitoare cu fantomele și, să nu uităm, SCRÂNTITUL NUMĂRUL UNU ÎNTR-ALE SPIRITELOR, Oreste, ca să vorbească despre karma, destin, blesteme, deochi etc., ai în fața ochilor tabloul în detaliu al societății medievale, superstițioase, inculte, ignorante și bigote care e România zilelor noastre.  Apoteoza acestei tâmpenii a fost atinsă tot de Antena 3 care a adus-o la Firea pe Ioana Maria Vlas, escrocul dovedit care a tocat banii a milioane de români în hoția FNI, să-și dea ea cu părerea despre Huidu, traficul pe DN 1, și mai știu eu ce idioțenii i-o trece prin căpățâna aia atinsă de trecerea vremurilor.

Scrântitul întru fantome, Oreste, într-o discuție cu cititoarea în karmă de peste ocean a vorbit despre ”cazuistica blestemului”, în timp ce toanta bântuită de strigoi a conchis că Huidu și-a bătut joc de cifra 7 și că, așa stând lucrurile, are musai nevoie de o ”evoluare psihologică”. Te caci pe tine, nu alta!

Și acum, ca să concluzionăm, iată faptele, așa cum se relevă ele din datele existente până în prezent:

 Șerban Huidu, la volanul unui SUV Mercedes, a intrat în derapaj (declarația sa și a unui martor aflat într-o mașină în spatele Mecedesului), a intrat pe contrasens și a izbit un Logan care venea din sens opus, făcându-l praf. În urma coliziunii, toți cei trei pasageri ai Logan-ului au decedat. Având în vedere natura curbei, distanța disponibilă pentru accelerare și caracteristicile dinamice ale automobilului, care  nu era nici pe departe un bolid, ci un 4×4 de cam 2 tone și vreo 250-300 de cai, deci o vacă grasă și nu foarte agilă, precum și declarațiile unui martor aflat în mașina din spatele Mercedesului, Huidu rula cu aproximativ 70 Km/h, în limitele legale.

Cât pentru cei care cred că ESP-ul și controlul tracțiunii te scapă de orice, iată o demonstrație a celor de la Fifth Gear, jurnaliști auto, dar înainte de toate foști piloți de curse, la bordul unei mașini cu mult mai performantă și cu caracteristici dinamice mult superioare unui amărât de SUV supraponderal. Dacă nu vă interesează toată prezentarea, săriți direct la minutul 4:40.

Comentarii
  1. Daniel spune:

    Vorbim de o cu totul alta masina, putere a motorului si de cu totul alt carosabil si, mai ales, de un sofer diferit. Sunt insa de acord ca poti avea orice sistem de protectie posibil, electronic sau mecanic. Daca esti un bou, mori sau ii omori pe altii.

    • touretul spune:

      Ceea ce voiam să scot în evidență e faptul că în cazul unei derapări controlul tracțiunii și al stabilității te pot împiedica să redresezi mașina, tăind aprinderea motorului tocmai când ai nevoie de el pentru a ieși din derapaj, sau blocând frânele aiurea, supracompensând manevrele de redresare, ceea ce te bagă mai rău în belea. de asemenea, poate puțină lume știe că ABS-ul mărește distanța de frânare. Deci, dacă o mașină are sisteme de siguranță nu înseamnă că se conduce singură, și de asemenea nu înseamnă că e imposibil să derapeze.

  2. Daniel spune:

    desigur ca nu este imposibil sa derapeze, insa insistentele cu care este vehiculata ideea unui posibil derapaj are iz de manipulare. nu arat cu degetul interventia ta, aici, ci discutiile de la televizor. nu se stie cum s-a intamplat accidentul, militienii inca nu pot stabili nimic sigur (exceptand amanunte care „conduc spre” ceva) – in schimb vorbim foarte des de derapaj. ca de obicei, mortul e de vina. daca a derapat, inseamna ca a derapat in demaraj cumva, deci a intentionat sa iasa din coloana intr-o zona cu linie continua. n-a derapat din senin, in timp ce rula cu 30 la ora. oricat e el de pricajit, nu ridici loganul cu „roatele” in sus cu una cu doua. totusi. voi incheia citand dintr-o sinistra prompterista: „doi oameni au murit. ne bucuram ca serban este bine”.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s