”Ce să fac dacă am o față de canalie”?

Posted: Noiembrie 21, 2011 in categoria "am ras o porţie de rahat şi nu m-am şters la gură"
Etichete:,

”Mi se citește pe figură. O față de porc. Asta e. Ce s-o mai dăm după cireș! Mi-a ieșit pe piele. Bărbie voluntară precum un șpiț de pantof, dublată de o gușă plesnind de prosperitate, flancată de două fălci impresionante precum niște buzunare de hârciog doldora de semințe. Se vede că-mi merge bine. Am băgat ceva la pipotă. Mi s-a îngroșat osânza.  Să moară dușmanii.

Sincer, un nas ca al lui Pinochio și două clăpăuge precum foile de varză murată care arată de la o poștă distanță că-mi pute creierul, nu-mi prea lipseau.

Dar treacă meargă. Mai nasol e când deschid gura. Dumnezeule, cât rahat poate să mai mănânce! Uneori și mie mi se face scârbă. UNIUNEA NAȚIONALĂ PENTRU PROGRESUL ROMÂNIEI! Hai că-i tare, când te gândești că, în frunte cu Miki Șpagă, am adunat laolaltă toți penalii, șpăgarii, găinarii și găozarii,  șă-și adulmece unul altuia bășinile, în speranța că pot scăpa astfel de propria duhoare.

Noroc cu tâmpiții ăia de la Observatorul militar! Dumnezeule, ce adunătură de boi minunați! Dacă am avea, așa, vreo șase milioane de vite d’astea prin toată țara, am pune-o de-un electorat beton și-am lua puterea ca să facem din România o cazarmă de răcani precum soarele sus pe cer. Și ce frumos ar fi!

Dar ce să fac dacă am o față de canalie? Vorba ceea: ești bun, dom’le, dar nu te ajută fața! Uită-te la ea! Parcă porcul de l-am mâncat de la Crăciun încoace mi-a ieșit pe figură. Și ce privire porcină! Nu degeaba mi-a rămas porecla de la pre-militară, Fățău! Unde-i ăla cu fața? Te uită acuma unde e, răcane! E fruncea milităriei, mereu prezent în rugăciunile a toți hodorogii care nu vor să li se micșoreze pensiile de patruj de milioane. 

Hai sictir, și ne vedem la vot! Hitler e mic copil pe lângă mine”. 

Lasă un răspuns

