2 decembrie, Ziua Națională a României

Posted: Decembrie 2, 2011 in categoria "yo-ho-ho and a bottle of rum"
Etichete:,

M-am hotărât să serbez Ziua Națională a României a doua zi. Atunci mi-a fermentat miedul. Mi-am turnat un pahar plin de parfumul mierii, am închinat în cinstea ”mândrului popor român”, și l-am dat peste cap. Apoi mi-am lins buzele de dulceață. Mmmmmmmmmmm! Yammy! Ca o socată, doar mai bună. Dar și mai înșelătoare, pentru că imediat ce am început să beau din al doilea pahar mi-am zis: Hei! Ce-i asta? Mi se urcase deja la cap. Ca un soi de ușoară amețeală generată de dilatarea subită a creierului, ceea ce în sine e un paradox, având în vedere că alcoolul e vasoconstrictor.

Trebuie să fi fost mai tare decât berea, deși de la prima înghițitură n-ai fi zis. Așa că, imediat, m-am apucat să înfulec din ceafa de porc macerată și condimentată, pe care mi-o trântisem în prealabil în farfurie. Mmmmmmmmmmmm! Yummy! Gustul amețitor al grăsimilor saturate. Ce destrăbălare! 

Dar destul cu ”le bon vivre”. Deci, Ziua Națională a României. Din ce-am văzut la televizor, că nu m-am mai dus în centru să văd răcanii defilând în pas de gâscă, în lipsa anarhiștilor de extremă dreaptă care au condimentat numai bine manifestația de anul trecut, s-a revenit la tristețea oficială a tristelor oficialități și plictiseala aferentă. ”Perfectul” Marius Pașcan a dat glas mesajului premierului bo-bo-Boc. O grămadă de banalități perfect armonizate cu stilul de lemn al ”perfectului”, de pe vremea când mai trimitea câte un comunicat de la primărie. Parcă el îl scrisese. Poate chiar a făcut-o. Mai vioi a fost la ”Fibula de la Suseni”, unde a spus că ne mănâncă țiganii. ”Cam extremist”, dacă mă întrebați pe mine.

Apoi, cum se putea altfel, s-au dat imagini cu Florea, cu bălărie de bon ton, transmițând mesajul pentru unguri și maghiari… adică români.  Nu rețin ce-a spus, că nu-mi umplu capul cu prostii.

                                                                                                                            Mândră de România

Apoi discuții. E mândru să fii mândru, sau ți-e silă să-ți fie silă. Negruțiu în Gândul a spus că sila e la modă, așa că de acum înainte ar trebui să iubim România, pentru că e excentric. Ceea ce l-a inflamat pe badea Mircea la ”Tu’ți Gureanul Presei”. Mmmmmm! Chestia asta e într-un fel ca dilema CTP-ului, care nu vrea să fie băgat în aceeași oală cu trompetiștii care-l spurcă pe cumplitul mariner, dar nici nu poate să se de în bărci cu ăla și cu Udrea și cu ȘEFUL MAFIEI PERSONALE cu moacă de canalie și atâtea alte specimene patibulare, cum fac cei trei mușchetari ai culturii românești muribunde, Pleșu, Liiceanu, Patapievici. Așa că, mai bine nu apare.

Deci, sunt mândru că sunt mândru? NU. Nu sunt mândru. De ce aș fii? Naționalitatea mea nu spune nimic despre mine. Nu simt că am ceva în comun cu neamul ăsta de mămăligari. Așa că, mi-e silă să-mi fie silă.  Și a încetat să-mi mai pese. Ziua Națională a Românie? Poate a voastră. Eu am sărbătorit a doua zi…  

P.S. Nu pot să închei fără a aminti de dobitocii care s-au declarat mândri de Armata Română. De parcă ar fi Armata Roșie, care mai ieri a câștigat la Rovine. Ce dracu’ a făcut Armata Română ca să fiu eu mândru de ea? Ninica! Absolut ninica! Și atunci? Păi, vezi că e proști?! 

Comentarii
  1. mabial spune:

    Ziua Nationala a Romaniei nu inseamna tigani ,ceafa de porc si alte mizerii care ,da, adevarat, se intampla in zilele noastre.Ziua Nationala trebuie sa fie in sufletul tau si sa o areti, nu la televizor sau sa te bati cu pumnul in piept ”sunt mandru ca sunt roman” prin centru,asta e la moda.Sunt miliarde de moduri prin care poti sarbatorii in primul rand respectandu-te pe tine si pe cei din jur.

Lasă un răspuns

