Ninge! Slavă cerului!

Posted: Februarie 3, 2012 in categoria "yo-ho-ho and a bottle of rum"

Nu înțeleg oamenii. Nici nu-mi mai amintesc de când n-am mai avut un Crăciun cu zăpadă. Nu-mi mai amintesc de când n-am mai avut o iarnă ca lumea, cu nămeți blocând trotuarele. Poate de când eram student în Brașov și-n octombrie trăgea o ninsoare grea să umedă, de se despicau copacii precum bananele și echipe de intervenție erau trimise în tot orașul să scuture molizii ca să nu se prăbușească sub greutatea zăpezii.

Acum, ninge odată la zece ani și e dramă națională. Habotnicii dau buzna în mall-uri ca să-și facă provizii pentru apocalipsă, iar secularii fac asemenea, pentru că dacă dumnezeu e o poveste, sfârșitul e o certitudine.  

Eu zic să ningă, frate! Să se adune zăpada pe pervaz de patru palme. Mă uit pe fereastră și văd că-i de patru degete. Rahat! Bine că încă ninge. La dracu cu prostimea care se teme de o fulguială. Stați în casă, la naiba! Aprindeți focul în sobă. Sorbiți un single malt. A venit iarna!

Lasă un răspuns

