PD-L Tîrgu Mureș se pregătește de alegeri

Posted: Februarie 12, 2012 in categoria ”lucru manual”
Etichete:,

Zilele acestea ați avut, ori veți avea, ocazia de a fi vizitați de un operator de sondaje care vă va solicita participarea la completarea unui chestionar. Acesta nu se recomandă din partea cui vine, sau la ce folosește acest chestionar. Cu grijă, însă, va nota vârsta dumneavoastră, numărul de membrii ai familiei, nivelul de educație, starea socială, venitul aproximativ, apartenența religioasă. Nu vă va cere numele, ori Codul Numeric Personal,  însă vă va nota adresa.

După această introducere, aparent fără importanță, va începe să pună întrebările care în sfârșit vor avea darul de a vă dumiri despre ce e vorba. ”Veți merge la vot? Cu ce partid simpatizați? Ce canale de televiziune urmăriți: Antena 3, Știi Tv (da, exact la Știi Tv mă uit)etc.? Ce presă citiți? Ce părere aveți despre: Claudiu Maior, Dorin Florea, Marius Pașcan etc.? Cu cine ați vota la alegerile locale? Care credeți că ar fi proiectele asupra cărora ar trebui să se concentreze Primăria Tîrgu Mureș: Complexul Weekend, Cetatea Tîrgu Mureș, mutarea căii ferate în afara orașului (mi-a venit să izbucnesc în râs la tâmpenia asta pe care am auzit-o odată din muianul lui Maior) etc.?

În fine, cei care au avut o reacție alergică la Recensământul Național, probabil că se vor umple de urticarie la acest sondaj.

NU UITAȚI! ODATĂ ADRESA DUMNEAVOASTRĂ NOTATĂ, EDILUL CU OCHII VINEȚI, DORIN FLOREA, ȘI PARTIDUL LUI DE CANALII ȘI PARAZIȚI, VA ȘTII(Tv)  CINE SUNTEȚI!

Comentarii
  1. socsiboc spune:

    eu puneam pisoii aia turbati pe ei. ce firma au zis ca sunt, a lui Munteanu?

  2. touretul spune:

    o firmă din Cluj. mi-a spus, dar n-am notat la momentul respectiv și am uitat. ceva cu K.

Lasă un răspuns

