Arhivă pentru mai 24, 2012

Russia Today este o rețea de televiziune înființată în 2005 de postul guvernamental rusesc RIA Novostni. Da, având în vedere că a izvorât dintr-o televiziune de stat rusească te poți aștepta ca RT să slujească interesele politice de la Kremlin. Pe de altă parte, dacă cineva își închipuie că un concern media de tipul CNN, NBC, Fox News, BBC este independent de grupuri de interese economice, politice și financiare dă dovadă de extremă naivitate. Russia Today, la fel ca și Al Jazeera,  oferă însă șansa de a recepta o informație, alta decât cea slujind interesele de politică globală ale SUA, UE, Banca Mondială, FMI, Banca Centrală Europeană etc. În definitiv, nu veți găsi niciun post de televiziune unde Julian Assange, în continuare arestat la domiciliu pe o perioadă de 500 de zile pentru crima de a nu fi folosit prezervativul, să aibă o emisiune.

Am pus link-ul canalului You Tube la blogroll. Pentru modul în care funcționează mafia financiară globală, urmăriți Keiser Repor, iar mai jos puteți vedea un interviu al lui Assange cu președintele Ecuadorului, Rafael Correa, doctor în economie, care tocmai ce a expulzat ambasadorul SUA în Ecuador, după ce acesta nu a reușit să ofere explicații pentru niște dezvăluiri Wikileaks.

Reclame