Isărescu a cumpărat veselă de aur pentru întâlnirea MAFIEI BANCARE INTERNAȚIONALE

Posted: Iunie 1, 2012 in categoria "şi-am mai dat un TUN"
Etichete:,

Oricât de incredibil ar părea, sunt un om cu bani. Adică am fost. Bani în bancă cu care mi-am finanțat parazitismul în ultimii ani în care mi-am ocupat timpul cu tot felul de activități complet străine de beneficiul financiar, cum ar fi muzica, literatura (scris și citit), scrisul pe blog, artele marțiale. 

Parazitismul însă, ca orice pe lumea asta, costă, și odată cu subțierea contului personal din bancă, am început să mă uit mai atent la cifrele pe care sistemul digital de administrare a contului mi le oferă. Și aceasta e concluzia la care am ajuns:

Pentru o dobândă anulă de 4.25% banca percepe lunar 0,14 % taxă de administrare a depozitului și 0,2% taxă pentru orice retragere de numerar prin card bancar. Presupunând că aș retrage într-un an întreaga sumă disponibilă, ar însemna că banca mi-ar percepe în total taxe pentru privilegiul de a fi avut bani depozitați în seifurile sale în valoare de 1,7% (0,14×12+0,2). Adunând la asta rata inflației de 3,2%, rezultă o pierdere  totală din suma aflată în bancă pe parcursul unui an de 4,9%, cu 0,65% mai mult decât dobânda anuală. Adică, ținând bani în bancă, creditând de fapt banca cu sume de bani, pierzi bani. Dacă am adăuga la asta impozitul pe dobânda bancară de 16% instituit de imbecilul de ministru al Finanțelor, pleziristul Sebastian Vlădescu, care nici acum nu știu exact cine-l plătește, clientul sau banca, pierderea este și mai evidentă.

Deci, nu vă țineți banii în bancă, țineți-i la saltea, deoarece sistemul monetar internațional, dincolo de faptul că este generatorul actualei crize globale, este mai întâi de toate un hoț patentat.

Tocmai din acest motiv Isărescu își permite să cumpere veselă din aur pentru întâlnirea FMI care va strânge la București 24 de guvernatori bancari și miniștrii ai finanțelor. Pentru că toate curvele astea de bancheri sunt niște cățele venale puse pe căpătuială pe cheltuiala bunăstării globale. 

Lasă un răspuns

