Prometheus 3D și Cinema Arta

Posted: Iunie 8, 2012 in categoria ”cu oaie”
Etichete:,

Am fost să văd Prometheus în avanpremieră la Arta, prima dată când am călcat în cinematograf, după renovare, și prima dată când am văzut un film 3D. Cine e interesat de o recenzie a filmului poate să arunce o privire la blogroll peste ”agonia lui Kaplaz”.

Ce să spun? Totul arată cum nu se poate mai arătos. Sălile sunt micuțe, dar dichisite, prețul e ceva mai piperat, dar oricum mai mic decât la multiplex. În plus e în centrul orașului și nu trebuie să-ți duci gagica la combinat ca să te giugiulești cu ea pe întuneric. Scaunele însă, deși absolut prezentabile, au cup holder, dar sunt lipsite de suport lombar, au spătarul prea puțin înclinat în spate și sunt destul de inconfortabile. Cine are probleme cu genunchii, cum am eu, cu siguranță va anchiloza în spațiul dintre rânduri care este cât se poate de mic. În rest, înclinarea amfiteatrului este perfectă, amintindu-mi de vechile cinematografe din Brașov ale studenției mele, unde cel din fața ta ar fi trebuit să fie un gigant ca să-ți obtureze  imaginea. Pentru cei cu genunchii praf există însă o sală de lux cu fotolii dolofane, mese, unde te poți bucura te tot confortul la un preț de 18 lei. 

Lasă un răspuns

