Doctori în plagiate, colonei și… Năstase se împușcă

Posted: Iunie 21, 2012 in categoria "canal TV"
Etichete:

Comentatori vorbesc despre sentimentul de irealitate legat de condamnarea lui Adrian Năstase, acest atotputernic al Statului Român într-o epocă datată Înainte de Mariner, de care se leagă nu doar o stivă de acte de corupție șoptite pe la colțuri, dar și un regim care concurează într-o altă cheie autoritarismul lui Chiorâș Chiondorâș.

Eu unul, același sentiment de irealitate l-am încercat seara trecută, pe când acompaniat de o bere și o pungă cu chips-uri, eram gata să mă bucur de încă o repriză de divertisment cu doctori în doctorate copy/paste și alți impostori de toate culorile politiceLătrăul Turcitu, laBe 1, tocmai se rățoia la un amărăștean de comentator anonim care încercase să o scalde, așa, filozofic, pe tema tezei de doctorat de baltă a lui Ponta, lansând-o pe aia cu ”cărțile din cărți se scriu”.  Și Turcitu zbiera ca un apucat,scandalizat de obtuzitatea invitatului pe care el personal îl plătise din bani publici să apară la oficiosul B 1 Tv ca să-l spurce împreună pe Ponta, și ăsta începuse să încalce convenția, în vreme ce la Antene mai sus numitul Robert, respins la recrutare din cauza unui platfus rebel, tocmai apărea pe o listă de colonei alături de tot felul de lighioane înaintate în grad de Șeful Mafiei Personale, acum reevaluat, fostul ministru al Apărării, Geal. Oprea.

Când, a picat bomba. Tanța Udrea a plagiat teza de doctorat. Ei, nu se poate! Nu-mi vine să cred! Fantastic! Și eu care credeam că bagaboanda asta cu curu mare e vreun soi de filozoafă. Am fost șocat. Chips-urile mi-au sărit din gură și spuma de bere mi-a țâșnit în jeturi pe nas. O, doamne, ține-mă! Nu mai pot! În plus, mai era și Cosmin Gușă pe un alt post tv care, după ce s-a dat lătrăul marinerului odată cu scufundarea lui SOV după pierderea parțială a Realității în favoarea escrocului mic, Ghiță, a schimbat din nou brusc macazul și-a început să combată iar împotriva lui Zeus.

Ce mai! Era o manea cum nu se poate mai grobiană când, brusc, Nastazi a încercat să-și zboare creierii. Am rămas cu gura căscată. Toată seara îmi era ruinată.

Măi, frate, ce ți-e și cu hoții ăștia care, imediat ce le bate potera cu pulanul în poartă, se pierd brusc cu firea. Ba le dă pe de lături arterioscleroza, ba le roade cancerul măruntaiele. Se dau brusc loviți. Păi, se poate, tovarăși. Voi, care dormeați liniștiți fără frică de dumnezeu, popor și țară pe când luați mitele alea monstruoase cu care  ați nenorocit 20 de ani de democrație, să vă scăpați în chiloți așa, deodată, pentru niște amărâți de doi ani cu executare.

IREALITATE! Oamenii aceștia, politruci soiși, trăiesc o perpetuă stare de irealitate. Sunt complet rupți de absolut orice simț comun. Raportul de cauzalitate nu pare să-i impresioneze. Cred în doamne, doamne, dar nu cred în iad. Stăpâniți de o lăcomie vorace, pretind să li se satisfacă toate pulsiunile egoiste și narcisismul. Iar atunci când li se rupe pisica, clachează. Clachează ca niște căcăcioși.        

Lasă un răspuns

