Un urs a omorât un porc, o vacă și un bou

Posted: Septembrie 25, 2012 in categoria "don't be aggressive to me"
Etichete:, ,

Îmi amintesc când m-am dus în Apuseni cu cortul, de unul singur. Când am ajuns în Padiș și nu voiam să mă înghesui cu tot neamul prost care se duce la munte pentru mici și bere, am întrebat un cabanier: ”Bântuie pe aici urșii? Atacă veverițele?” M-a liniștit, așa că mi-am pus cortul mai la o parte, și nu doar că n-am văzut toată săptămâna niciun urs, dar n-am prea văzut niciun animal din Padiș, până la Cheile Galbenei și Someșului. Niciun animal sălbatic, vreau să spun. Că niște cai tot au dat peste mine și o mânză șugubeață a încercat să-mi dărâme cortul sărind pe el cu copitele.

Dar revenind la urși, s-a întâmplat ca un exemplar turbat să atace niște amărășteni și presa a fost invadată de știri despre haite de urside atacând tot ce mișcă-n țara asta, râul, ramul. Acum vânătorii caută un urs care a omorât un braconier care încerca să-l înjunghie pe când era prins în capcană. De ce? Ca să-l felicite, bănuiesc. Ca să-i dea un premiu, sau ceva.

Și mai ieri, o altă știre de senzație: un urs a omorât un porc. Inițial am crezut că e vorba de un alt braconier. Ori baronul local. Dar nu, era chiar un porc, de-adevăratelea. Nu că baronul local ar fi cu ceva mai prejos.  

Sunt două lucruri pe care țara asta le are în plus față de restul Europei: urși și aur… și lupi. Și petrol? Și gaze naturale? Am zis aur? Și în loc să facem ceva ca să conservăm aceste resurse naturale, care au mai rămas, că pe mai toate le-am cam vândut pe nimic, HOP, sare o toantă cu gura că sunt 6000 de urși în țară, în loc de 4000, și asta cică dăunează grav la țărani. Paștele ma-mii lor de țărani proști! Nimeni nu spune că de ăștia sunt prea mulți! Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!omorâm urșii, ca să prospere boii.

Ba p-a mă-tii!  

Lasă un răspuns

