Marie Rose Mociorniță față cu românul misogin

Posted: Februarie 1, 2013 in categoria "la mintea găinii”
Etichete:, ,

Un prieten care mă etichetează drept misogin, mi-a atras atenția asupra acestui interviu cu Marie Rose Mociorniță.

M-am gândit că răspunsul meu e atât de inteligent și revelator încât am hotărât să-l fac public.

Rahat. Aș putea să mă apuc să demontez punct cu punct ceea ce spune, dar e prea plictisitor și enervant.

Emanciparea femeii nu a fost o revoluție în pofida mersului vremurilor. A fost o mișcare stimulată de autoritate în SUA, pentru că jumătate din populație nu era taxabilă. Și, fără o plajă lărgită de taxe împovărătoare pentru fiecare cetățean, sistemul monetar inflaționist al escaladării datoriei publice ar fi fost și mai puțin sustenabil.

La fel, Caracala, în Imperiul Roman, a acordat cetățenie romană tuturor supușilor Imperiului nu din spirit civic, ci pentru că același sistem fiscal inflaționist care până la urmă a dus la prăbușirea Romei nu mai putea fi întreținut fără lărgirea bazei de impozitare.

Feminismul nu e decât o nerozie (la fel ca și teoria ciclurilor economice) prin care autoritatea folosește femeia împotriva bărbatului spre a-l castra, pentru că o adunătură de eunuci impotenți sunt incapabili de luptă și, astfel, mai lesne de supus”.

Lasă un răspuns

