Și noi, PIRAȚII?

Posted: Februarie 22, 2013 in categoria "don't be aggressive to me"
Etichete:,

Întors din sud, și dornic să mă pun la curent cu presa de care am fost ținut departe în ultimele zile, m-am trezit cu istoria asta cu stindardul secuilor care, nu știu din ce motiv, trebuie de acum cocoțat pretutindeni, dar mai ales pe clădirile oficiale ale autorităților locale. Și mi-am amintit că, în timp ce veneam cu autobuzul de la Turda, am surprins într-un sat, habar n-am pe unde, că eram cam adormit, cum pe fiecare stâlp era cocoțat un steag românesc și chestia asta galben și albastru; românescul spre exterior, secuiescul spre interior.

Hm. Ca să vezi! Au umplut târgul de steaguri, ca să nu se supere nici  unii, nici  alții.

Numai pe noi, PIRAȚII, nimeni nu ne bagă în seamă.  Adică, ce? Cu ce e mai prejos pirații, decât secuii? De ce să n-avem și noi o tigvă cu oase încrucișate pe Parlamentul de la Budapesta? Hai, sictir. Ce să spun, secuii, mare rahat!  Mazete de apă dulce. O insultă la adresa piraților de pretutindeni.

LA LUPTĂ, NEMERNICILOR! Spre Budapesta, și cine va înfige primul steagul CU HÂRCA pe parlamentul ungurilor… will get THE BOOTY!  

surrender_the_booty_by_phasmaluna

Lasă un răspuns

