HOMOUATU

Posted: Mai 17, 2013 in categoria "cur cu ţâţe"
Etichete:,

Eu sunt un copil al anilor ’90. Imediat după revoluție, când cultura occidentală a invadat fosta țară comunistă, primul album pe care l-am ascultat a fost The Razor Edges al celor de la AC/DC. Aveam 14 ani, mi se umflaseră coaiele, îmi dăduseră tuleiele, mi se îngroșase vocea și răcneam prin casă, de unul singur, Thunderstruck, până când maică-mea țipa din bucătărie să dau muzica mai încet. După aia răcneam în șoaptă.
 

 
Destul de repede apoi am renegat toată cultura heavy metal, pentru că trei băieți din Aberdeen mă chemau: Come As You Are. Și o întreagă lumea s-a deschis în fața ochilor mei, plină de tineri furioși cu plete, cu barbă, cu voci guturale, dând glas întregii revolte adolescentine care clocotea în lăuntrul meu. Purtam haine rupte și murdare, păr nespălat și citeam Platon. Mai târziu ,reperele mele culturale au devenit grunge, Quentin Tarantino, Baudelaire și Dostoievski. Și coaiele îmi erau mai umflate ca niciodată.
 

 
Au trecut 20 de ani de atunci, și întreg testosteronul umanității a fost dizolvat într-o cultură de fătălăi fardați și târfe crăcănate. O puzderie de homalăi invadează acum tubul catodic, unii dintre ei  dând impresia că participă la o campanie de publicitate la pedofilie (vezi Justin Bieber). Pop-staruri masculine pozează în țâțele goale pe coperțile așa numitelor reviste pentru bărbați, care nu diferă cu nimic de cele pentru pederaști. O întreagă cultură de poponari promovată de un occident castrat și homosexual, condus de o autoritate coruptă și perversă care nu e interesată de virtuți, ci de slăbiciuni și modalitățile în care acestea pot fi exploatate în folosul înrobirii globale.
 

 
Curistul ăsta, pe nume Ouatu… e o poveste deja de luni de zile, pe care am evitat să o abordez dintr-o jenă fără margini. Căci, ce poate fi mai jenant decât un bou cu țâțe cântând ca un eunuc, scremându-se de parcă ar avea  îndesat în rect un bolovan de carieră plin de muchii ascuțite?

Ei bine, mai jenant poate fi un bou cu țâțe cântând ca un eunuc,  purtând decolteul epilat al unei rochii de cățea. Dumnezeule, CE AVORTON!

 

 

Lasă un răspuns

