Caramelul amoniacal din Coca Cola e natural

Posted: Iunie 25, 2013 in categoria gheorghe
Etichete:, ,

cokedestroysAstăzi, pentru prima dată după cinci ani de zile, am băut o Coca Cola. Nu pentru că îmi lipsea, ci pentru că nu aveam bani decât de-o Coca Cola. Când să iau însă una din frigider, observ lozincile penibile de pe etichete. Am stat o clipă în expectativă, apoi, având grijă să o ocolesc pe aia cu ”împarte-o cu un băiat sexy”, am luat una și m-am așezat la masă cu amicii. Apoi am privit mai atent ridicola etichetă. Mă îndemna dintr-un colț să o urmăresc pe feisbuc. Iar din  colțul celălalt mă asigura că e făcută cu ingrediente 100% naturale.

Io-te-te, frate, c-asta-i naturală! Păi, de ce nu zici așa? Adică, nu numai că aduce de 120 de ani fericire, dar e și naturistă. Adică are apă și zahăr, care se găsesc natural, cum altfel, în natură.

Dar cu CARAMELUL AMONIACAL – E150c cum rămâne? Și ăla se găsește în natură? Ei, nu se poate? Te pomenești că crește prin bălăriile alea din jurul bazinului de decantare de la AZO.  MUSAI! Că doar nu ne-o minții pe noi ăștia de la Coca Coala.

Dau să mă uit deci la ingrediente, dar ia-le de unde nu-s. Dispăruseră și în locul lor… FUTU-I PAȘTELE MĂ-SII… ”împarte-o cu un băiat sexy”! Ce dreacu, am nimerit într-un bar de poponari?

BLESTEMAT SĂ FII, Remus Cernea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

