„MASONERIA ÎNGROAPĂ ROMÂNIA”

Posted: Decembrie 5, 2013 in New World Order
Etichete:, ,

masoneriaEra un slogan pe care-l puteai auzi prin anii ’90. A fost lansat de grupul Bivolaru, yoghinul. În facultate am fost la un seminar unde l-am ascultat vorbind vreo oră, până m-am plictisit. Nu-mi amintesc nimic din ce-a spus. Probabil nu era important. Totuși, câțiva ani mai târziu l-au înfundat pentru că a făcut sex cu o codană de 17 ani. A scăpat la mustață, trecând granița cu o perucă.

Acum, când sfârșitul lumii se apropie, masoneria iese din penumbră și devine un subiect de mainstream media. În librărie găsești un stand special amenajat unde, alături de ”Evreii, lumea și banii”, o istorie scrisă de Jacques Attali, consilier al președintelui Mitterrand și fondator al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, evreu, firește, se află și o istorie a masoneriei în trei volume, cu prefață scrisă de nu știu care caraghios al nu știu cărei loje, plus alte volume care au ca subiect masoneria. Am răsfoit unul dintre ele care proclamă că masoneria a construit civilizația europeană, toate bisericile, bla-bla-bla… fără nicio bază istorică, vorbărie care-ți dă dureri de cap.

O altă durere de cap m-a apucat aseară, când m-am trezit la TVR cu MARELE MAESTRU AL MARII LOJI DIN ROMÂNIA, nimeni altul decât MARELE MARE Radu Bălănescu.

Cine-i, frate, ăsta? Medic ortoped, conduce un spital, a scris lucrări științifice. N-am auzit în viața mea de el, dar pretinde să i te adresezi cu titulatura de MARE MAESTRU.

editie-speciala-masoneria-partea-alla-untitled-project-1-tvrnews-export-66672000_66672000

Așa, să vedem ce spune? M-am așezat cu fața la calculator și cu spatele la televizor, pentru că placa de patefon pe care și-o mulase domnul acesta pe țigvă, recte părul pieptănat pe spate, mustind de briantină, era prea mult ca să nu te distragă de la orice s-ar fi spus în emisiune. Și poate acesta era și scopul, pentru că dacă la Bivolaru am rezistat vreo oră, n-am putut să-l ascult pe domnul ăsta mai mult de 10-15 minute.

Dumnezeule, ce rumegător de talași! E BINE SĂ FIE BINE ȘI FRUMOS CU FRUMOSUL, CU DUMNEZEU ÎNAINTE, pentru România, bla-bla-bla, toți au fost masoni, Bălcescu, Tipătescu, Cațavencu, Agamiță Dandanache, bla-bla-bla… și-am închis televizorul. Pentru că uite ce Românie minunată avem cu toți masonii ăștia care niciodată n-am înțeles cu ce se ocupă. De ce există? Și dacă tot își asumă toate meritele, să explice haznaua asta în care ne regăsim cu toții în COLONIA NUMITĂ ROMÂNIA.

Și mai lăsați-mă cu dumnezeu și cu credința voastră de doi bai. Toate curvele se închină când trec pe lângă biserică. Și dolarul crede în Dumnezeu, iar canaliile din City of London și-au pus pe emblemă ”DOMINE NOS DIRIGE”.

in_god_we_trust.istock

Comentarii
  1. marciusquintus spune:

    Masoneria aplica principiul „eu te-am facut ,tot eu te omor”.Sa nu uitam ca tot secolul XIX romanesc a fost dominat de masoni carora li se mai opunea din ce in ce mai anemic o mana de conservatori.Cazul lui Eminescu este cel mai edificator.S-au folosit de Romania Mare,s-au folosit de Romania comunista,acum suntem asemenea unui bolnav care se pregateste de eutanasiere.

Lasă un răspuns

