Hollywood-ul și propaganda

Posted: Februarie 7, 2014 in New World Order

Faptul că filmul a fost văzut de la începuturile sale ca un instrument perfect pentru propagandă e un lucru de notorietate. Bronenosets Potemkin, ”capodopera” comunistă a lui Serghei Eisenstein și replica sa național-socialistă, Triumph des Willenes, au rămas în istorie și ca opere de cinematografie.

Hollywood-ul, la rândul său, mai degrabă în tradiția lui Eisenstein decât a lui Leni Riefenstahl, funcționează ca instrumentul de propagandă al unei forțe nu foarte clar definite în SUA. Orientarea ideologică a cetății filmului e în principal democrată, asta însemnând liberală, adică, în termeni americani, care sunt complet confuzi și anapoda, socialistă, însă mă îndoiesc că funcționează ca departamentul de propagandă al Partidului Democrat. Mai degrabă, aș spune că Hollywood e intim legat de COMPLEXUL BANCAR INDUSTRIAL GLOBAL care prin influența financiară și economică se insinuează încet în lume ca autoritate planetară capabilă de acum să amenințe la propriu însăși state naționale.

Acestea fiind spuse, mă tem că propaganda de la Hollywood nu mai accede la statutul de operă cinematografică. Cu mici excepții, propaganda țintește vulgul, care trebuie manipulat întru obținerea consimțământului față de strategiile sociale și geopolitice ale Complexului Transnațional Global și, astfel, opera propagandistică afectează cel mai puternic marile producții de tip blockbuster, constituind fast-food-ul plin de E-uri, spălător de creiere, dedicat gloatei inculte și ignorante.

Așa se face că în The Avengers, unul dintre eroi statutează că ”lumea trebuie să renunțe la libertăți pentru securitate”, răstălmăcind fățiș celebrul dicton al lui Benjamin Franklin care spune că ”CEI CARE SACRIFICĂ LIBERTATEA PENTRU SECURITATE, NU VOR AVEA PARTE NICI DE UNA, NICI DE ALTA”.

În Omul de Oțel al lui Zack Snider, un blogger infect îl calomniază pe Superman, arătând lumii întregi că nu poate avea încredere în jurnalismul independent, adevărul fiind întotdeauna domeniul PRESEI CORPORATISTE.

Iar mama lui Carry vrea să-și educe fiica acasă, STATUL fiind singura pavăză pe care copiii o au în fața fanatismului religios fundamentalist al părinților retrograzi. Pentru cei ce nu cunosc conjunctura, în acest moment în SUA se dă o luptă între părinți și noul sistem educațional Common Core, care țintește scăderea standardelor de educație în sistemul public, destinat gloatei lipsite de mijloace materiale pentru a-și procura o educație solidă în școli private. Ei bine, Carry ne arată că părinții în ziua de azi nu sunt îndeajuns de responsabili pentru a se ocupa de educația copiilor, aceștia aflându-se în siguranță doar în grija STATULUI.

Și, în final, trebuie să menționăm și Dallas Buyers Club, care deși este primul film mainstream care sugerează, ce-i drept, subtil escrocheria care este maladia globală SIDA, nu ezită să ne comunice că STUDIUL ISTORIEI nu poate constitui preocuparea unui om practic, pentru că, cunoscând istoria nu faci nimic decât să înțelegi ceea ce autoritatea îți pregătește în prezent. Nu câștigi bani cu istorie, și n-a zis gunoierul Prigoană că școala ar trebui să ne învețe cum să facem bani?

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s