De ce n-am votat și nu mai votez în viața mea

Posted: Mai 30, 2014 in categoria "intestinul gros"

A existat o gâlceavă caraghioasă înainte de alegerile europarlamentare. De o parte, o absconsă grupare manifestând eterna lehamite românească față de o clasă politică plină de lichele, diletanți și impostori, de partea celalată aflându-se presa mainstream, suduind împotriva ”hipsterilor” trădători ai democrației, frecând aceeași placă obosită cu Europa și datoria de cetățean și alte lozici răsuflate menite să mobilizeze la vot gloata blazată și indiferentă, iremediabil convinsă după aproape un sfert de veac de libertate că DEMOCRAȚIA-I TOT UN DRAC.

Ei bine, tovarăși, DAȚI-MI VOOOOOEEEEEEEE să vă spun că eu n-am votat la europarlamentare pentru că UNIUNEA EUROPEANĂ E O HAZNA, în care personalitatea actului politic este mai diluată decât oriunde, atâta timp cât reprezentanții unei țări, nu doar că se pierd în masa europeană de politruci, dar nici măcar nu fac parte dintr-un FOR NAȚIONAL care să tragă cu toții în aceeași direcție, ci sunt împrăștiați care încotro, ba la socialiști, ba la populari, ba la liberali, găinari, verzi, cenușii și roz-bombon, astfel încât orice acțiune politică concentrată să fie cu neputință, Comisia Europeană fiind cea care trage toate sforile, alături de eternii directori din spatele ei, asupra cărora votul popular nu are absolut nicio influență. UE E O PĂCĂLEALĂ, doamnelor și domnilor, expresia perfectă a viziunii asupra democrației exprimată atât de elocvent în celebrele PROTOCOALE ALE ÎNȚELEPTULUI RACKOVSKI AL OHRANEI. DIVIDE ET IMPERA AT ITS BEST!

De aceea, eu, care din 96 am ales în continuu răul mai mic și m-am fript de fiecare dată, am spus pas de data asta, pentru că, dragilor, votul tău CHIAR NU CONTEAZĂ!

Și acum, ca să aflu că PNL și PDL fuzionează, să salveze dreapta de socialiștii care se lăbărțează din nou precum o boală rușinoasă peste românica. Adică, iar cu Boc, cu Fălcosu, ca să nu mai vorbim că Antonescu nu s-ar da înapoi nici de la PARTIDUL MARINERUL PARAȘUTA. Cică, prin absorbție!

Ce dracu’ să mai votezi? PSD-ul lui Ponta care a băgat din nou ungurii în guvern, care altminteri imediat pun de o autonomie de te miri unde, SAU REANIMATUL BOC?

Lasă un răspuns

