PPDD, un partid de impostori, cu un cretin și-o idioată

Posted: Iunie 20, 2014 in categoria ”lucru manual”
Etichete:, , ,

DD e în direct la RTV, explicând cum e cu CARACATIȚA BĂSICĂ, PP-DD amușină guvernarea, Iohannis unește dreapta cu alde Blaga, câinele lui Băsică, și MRU, care cu toți ungurenii lui, a luat 0,1 %, sau așa ceva, la europarlamentare. Așa o țară, ca o casă de nebuni în care funcționează un CARNAVAL DE MĂSCĂRICI. CARACATITA BASICA

Întâmplător, în ultimele săptămâni, am apucat să am oarece tangențe cu mediul politic, construid o bază de date cu senatori și deputați, vorbin la telefon cu tot felul de perțoane respectabile, nu spui care, dintre care PPDD-iștii lui DD se remarcă din cale afară. Adică, dacă e să dai peste un nume de ghiorlan despre care n-a auzit tot internetul, care nu are număr de telefon, e-mail, birou parlamentar, și nu e nici măcar pe feisbuci, există cam 98% șanse ca acesta să fie din partidul DeDe.

În două rânduri, după multe sforțări, m-am încumetat să sun la telefon doi pepedediști  pentru a cere informații de domeniu public, care ar trebui de altfel să fie prezente pe site-ul Senatului și cel al Camerei Deputaților, ceea ce adesea nu se întâmplă, mai ales în cazul senatorilor. La primul apel îmi răspunde un soi de Marghioala care cred că vorbea de undeva din autobuz. ”DA’ CINE SUNTEȚI DUMNEAVOASTRĂ”? Păi sunt ăsta, mă ocup cu asta și dacă sunteți drăguță…”ȘI CUM MĂ ÎNTREBI TU PE MINE UNDE STAU? DA’ CINE EȘTI TU? V-am spus cine sunt, și nu v-am întrebat unde stați! AȘA ȘI…

Discuția a decurs cam în termenii ăștia preț de vreo 10 secunde, după care am simțit că-mi ies din pepeni. ”ADICĂ, DUMNEAVOASTRĂ NU ÎNȚELEGEȚI CĂ, FIIND POLITICIAN, SUNTEȚI O PERSOANĂ PUBLICĂ, AFLATĂ ÎN SLUJBA STATULUI, ȘI CARE E DATOARE SĂ PREZINTE INFORMAȚII CU CARACTER PUBLIC CARE POT SĂ PRIVESCĂ INTERESUL CETĂȚENILOR CARE V-AU VOTAT ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI? N-am ajuns la niciun rezultat. Cred că mi-a răspuns ceva cu ”EI, NU MAI SPUNE”, ceea ce m-a făcut să-i trântesc telefonul în nas, acestei MARIA DRAGOMIR, o adevărată ȚAȚĂ PRECUPEAȚĂ, adusă de DeDe în Parlamentul României.

După vreo câteva zile, exasperat și de pagina albă reprezentată de partidul DeDe în baza mea de date, am mai pus odată mâna pe telefon și l-am sunat pe unu’ TUDOR CIUHODARU. Discuția a decurs cam în termenii ăștia:

– Alo! Da! La telefon…

– Sunt ăsta, mă ocup cu asta… Dacă puteți să-mi spuneți și mie adresa biroului dumneavoastră parlamentar din teritoriu.

– Da, da…

Apoi brusc nuș’ ce s-a întâmplat cu conecsiunea, pentru că CIUHODARU ăsta a început să strige în telefon: ”Alo, alo… Mă auziți”? Eu vă aud perfect. Și închide. După care n-a mai răspuns la apel.

Asta vrea să aducă Ponta în Guvernul României.

Deci, dragi tovarăși: CU PONTA, CU DeDe, CU CIUHODARU ȘI MARGIOALA DRAGOMIR, sau Iohannis, BULDOGU’ LU’ BĂSICĂ, ungurenii lui, și DREAPTA RECICLATĂ?

Lasă un răspuns

