Arhivă pentru martie 21, 2012

Nu odată, urmărind un episod South Park, m-am gândit că mințile lui Trey Parker și Matt Stone sunt croite pe măsura mea. Și primul episod al acestui nou sezon mi-a confirmat-o din nou. Și asta pentru că sunt poate ani de zile de când simțul meu filozofic s-a plecat cu asiduitate asupra spinoasei problematici a colacului de la toaletă și a rolului său major în conflictul dintre sexe. Niciodată n-am înțeles, urmărind sfâșietoare drame de ”veceu” la televizor, de ce muieretul emancipat și atotputernic se arată neputincios în fața colacului de la toaletă. Adică, dacă eu, puțoi de rasă, sensibil și plin de delicatețe, îl ridic ca să-mi deșert brebenelul, de ce nu poate ea, piranda cea liberă și independentă și atotputernică, să-l coboare ca să nu-și ude poponeața cât își picură vaginica?

Ei bine, depășind această întrebare fără răspuns, ținând de stranietatea psihologiei vaginei, ”Revers Cowgirl” ne arată pericolele care o pândesc pe aceasta dincolo de colacul ridicat al toaletei. A pățit-o mama lui Clide care, alunecând cu poponeața pe marginea de porțelan, a rămas blocată în budă cu țurloaiele în aer, piaza rea făcând ca în același timp ,nefericita, să tragă apa, forța de sucțiune generată sfâșiindu-i pe dinăuntru măruntaiele. De aici și până la înființarea TSA nu a mai fost decât un pas. Nu, nu e vorba de Transport Security Administration, care-ți controleaza în State găoaza înainte să te urci în avion, ci de Toilet Safety Administration, care-ți controlează găoaza înainte să te pui pe budă.

Dar mă opresc aici. În concluzie, un clasic episod South Park, fără niciun fel de inhibiții față de corectitudinea politică, îngrădirea libertăților individuale  în numele luptei împotriva terorismului și isteria feministă care face ravagii pe întreg mapamondul, mai ceva decât criza globală.  Pe viitor aștept episodul în care va fi luată în discuție problema consortului trimis să doarmă pe canapea atunci când vaginica traversează o criză de lubrifiere.