Florea și-a dat în dinți cu Sandra. Slabă campanie electorală, mon cher. Slabă!

Posted: Mai 31, 2011 in categoria "don't be aggressive to me"

Well, așa cum mă așteptam, Nebunul și… Florea au dat-o-n bară la Zilele Tîrgu-Mureșene cu minunata Sandra. Nu că aș fi știut, pentru că personal n-am călcat pe acolo, dar a fost frate’miu. Cică Sandra arată ca o femeie de 50 de ani care în ultimii 30 a tras tare la măsea și a fumat în jur de trei pachete de Carpați pe zi. Și foarte probabil era cu trascău la bord când a urcat pe scenă. Nu știu cine a fost papițoiul responsabil cu animația, probabil nu Chiorean, dar cine știe… Oricum, am înțeles că în ciuda eforturilor lui disperate, până și cei mai unsuroși maneliști au început să părăsească incinta când a început Sandra să falseze. Tragic. Dar eu am spus. Trebuiau chemați Meshuggah.

Lasă un răspuns

