O țară de bancheri

Posted: iunie 2, 2013 in categoria "I am Legend"
Etichete:, ,

how-to-file-a-complaint-against-your-bankPoate că nu ați observat până acum, dar magazinul Romarta, construit pe vremea când eu încă mă țineam de fusta mamei, s-a închis, pentru prima dată de la inaugurare. Ceva renovare se desfășoară înăuntru, dar asta nu schimbă cu nimic faptul că Romarta nu mai e. Nici măcar comerțul nu mai funcționează în haznaua asta.

În schimb, toate cele șase bănci de la parterul clădirii sunt bine și prospere. Am enumerat: Banca Feroviară – înființată probabil de aceia care au devalizat CFR, Millenium Bank, Western Union, Bank Post, Banca Românească și încă un Western Union, mai încolo. Între ele se strecurase și un Schimb Valutar, așa, ca nu cumva să nu găsească rumânul mărunt la cârnatul de bănci adiacente . Și stai așa, că nu e gata. Dincolo, la parterul Grand-ului, mai e banca evreilor de la Leumi. În total, șapte bănci și un oficiu de schimb valutar în mai puțin de 50 de metrii.

Să mori tu.

Și când mă gândesc ce scandal mi-a făcut șeful la ziar, în vremuri demult apuse, când am scris că Muzgociu a închis Romulus Guga ca să mai trântească un rahat de bancă acolo. Cică: ”Dar pe oamenii de afaceri i-ai întrebat dacă mai e nevoie de o bancă în Tîrgu Mureș”? De parcă băncile astea de căcat sunt pentru oamenii de afaceri. Sunt pentru țărani de neam prost care să ia credit cu buletinul până la ruinarea economiei naționale.

IDIOȚILOR.

Lasă un comentariu